Atrage și RețineTalentele de Top
Construiește o imagine și reputație puternică ca angajator pentru a atrage cei mai buni profesioniști din industrie
Atragere talenți
Candidați de calitate superioară
Retenție crescută
Angajați loiali pe termen lung
Creștere profitabilitate
Impact direct asupra rezultatelor
Ce este Brandul de angajator?
Brandul de angajator sau employer brand reprezintă imaginea și reputația unei companii ca angajator în ochii angajaților actuali și potențiali. Un brand de angajator puternic poate reprezenta un avantaj competitiv important pentru companii într-un mediu de recrutare tot mai dificil.
Impact direct asupra succesului organizațional
Un brand de angajator puternic poate avea un impact pozitiv măsurabil asupra performanței afacerii
Creșterea veniturilor și profiturilor
+40% profitabilitateAngajații talentați și motivați aduc valoare semnificativă prin inovare, productivitate și creșterea profitului
Reducerea costurilor cu recrutarea
-60% costuri recruitmentCompania va primi mai multe cereri de la candidați calificați, care sunt mai predispuși să rămână pe termen lung
Îmbunătățirea reputației generale
+85% brand awarenessUn brand de angajator puternic poate îmbunătăți reputația generală a companiei, atrăgând noi clienți și parteneri
Atragerea și retenția talentelor
+70% talent retentionAngajații talentați vor fi mai predispuși să aplice și să rămână în companii cu un brand de angajator puternic
Evaluarea și analiza Brandului de angajator
Analizăm toate aspectele care influențează percepția candidaților și angajaților despre compania ta
Recrutarea și selecția
Cum se realizează, canale de comunicare a anunțurilor, conținut și vizual de anunț, canale de aplicare, pagina site Cariere
Programe de inducție și motivare
Programe de inducție, pregătire, motivare și retenție + Programul de evaluare
Experiența angajaților
Sondajul de opinie pentru satisfacția angajaților la locul de muncă + Exit interview
Reputația online
Platformele de evaluare și notare: Undelucram, comentarii și mesaje social media, LinkedIn
Strategia de construire a Brandului de angajator
Dezvoltăm o strategie comprehensivă pentru poziționarea companiei tale ca angajator de top
Stabilirea valorilor organizației
Lista punctelor de valoare și profilul candidatului pentru diferite roluri
Value Proposition
Mesajul transmis, exprimarea brandului, poziționarea pe piața muncii
Identitatea de brand
Valorile și personalitatea brandului + Ambasadorul de brand
Strategia de comunicare
Obiective, mesaje, canale, resurse și promovarea brandului